کارت پستال

  • ۰
  • ۰

کارت پستال لوکس دارای یک زیره از جنس مقوای متالایز سفید رنگ است که حاشیه آن طلاکوب شده است و کارت چاپی با مضمون تبریک شب یلدا، بعد از چاپ بر روی مقوای گلاسه 300 گرم و روکش سلفون براق، داخل این کادر قرار میگیرد. با توجه به کیفیت بسیار بالای کارتهای پستال لوکس تولیدی فروشگاه، توصیه ما به شما این است که اگر محدودیت بودجه ندارید، کارت پستال لوکس را انتخاب کنید. کارت پستالهای لوکس در ابعاد 15 در 20 آماده شده و برای شما ارسال میشوند.

کارت پستال کلاسیک، در واقع همان کارت پستالهایی است که از قدیم در فروشگاهها قابل تهیه بوده است. با این تفاوت که ما این کارتهای پستال کلاسیک را روی مقوای گلاسه 300 گرم چاپ میکنیم و روکش سلفون براق روی این کارتها کشیده میشود و به این ترتیب، کارت پستالهای کلاسیک تولیدی ما هم کیفیت بسیار بالایی دارد. کارت پستالهای کلاسیک در ابعاد 13 در 18 هستند.

در ضمن این کارتها پاکت هم دارند و لازم نیست شما به طور مجزا برای تهیه پاکت به فروشگاههای دیگر مراجعه کنید. کار ما به طور تخصصی تولید و چاپ کارت پستال است و تجربه و سابقه بالایی در این زمینه داریم. بنابراین گزینه های متنوعی را در اختیار شما قرار میدهیم تا شما به طور کامل از خرید خود راضی و خشنود باشید.

 

منبع : کارت پستال شب یلدا

  • ۰۰/۰۸/۲۵
  • مهدی زارع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی